SÁRKÁNYHAJÓ

1. Hogyan tudok jelentkezni az amatőr sárkányhajó versenyre?
A sárkányhajó versenyre a meghívott egyetemek hallgatói 2018. március 5. 12:00 és március 23. 15:00 között tudnak jelentkezni. A jelentkezésre a Dunai Regatta weboldalán van lehetőséged.

Mit kell tenned?
1. Add meg a kért adatokat és töltsd fel a profilképedet!
2. Írd meg néhány mondatban, hogy miért szeretnél bekerülni az egyetemed sárkányhajó csapatába! (Maximum 500 karakterben, szóközökkel)
3. Készíts magadról egy képet, melyen megmutatod, hogy hogyan készülsz és milyen elszánt sárkány vagy, amit szintén fel kell töltened a jelentkezéshez!

További részleteket a Sárkányhajó Versenyszabályzatban találtok.

2. Mi az, hogy Divízió1 és Divízió2?
Idén a sárkányhajós egyetemek két divízióban versenyeznek, melyek előre meg lettek határozva. Mindkét divíziónak külön nyertesei lesznek, és 1-1 futam dönti el, hogy kik lesznek a Divízió1 és a Divízió2 dobogósai.

3. Aktív egyetemi hallgató vagyok. Honnan tudom, hogy az egyetemem részt vesz-e a Dunai Regattán?
Az egyetemek a szervező meghívására vesznek részt. A meghívott egyetemek száma évről évre növekszik. 2018-ben az alábbi egyetemek hallgatóinak a jelentkezését várjuk:

4. Mennyien kerülnek be a csapatba?
A csapat kerete 21 fő, ebből 20 fő evez és 1 fő dobol. A verseny napján rossz idő esetén a legénység számát csökkentheti a Magyar Sárkányhajó Szövetség.

5. Lesz-e edzés?
A jelentkezés lezárását követően, miután összeállt a teljes csapat, 4 edzést fog tartani a Magyar Sárkányhajó Szövetség április folyamán. Az edzéseken való részvétel kötelező.

6. Mi alapján kerülnek kiválasztásra a csapattagok?
Az első 5 jelentkező automatikusan bekerül az egyeteme csapatába. A többi tag a jelentkezési időszak lezárását követő 1 hétben kerül kihirdetésre. A legkreatívabb fotót és a legmeggyőzőbb jelentkezési szöveget beküldők kerülnek be egyetemük sárkányhajós csapatába.

7. Van részvételi díj?
Nincs. A részvétel mindenkinek ingyenes.

8. Milyen feltételei vannak a sárkányhajó csapatba való jelentkezésnek?
Mindössze egy feltétel van: tudj legalább 100 métert egy hosszban úszni.

9. Vidékiek esetén a sárkányhajó versenyre a feljutást és a verseny alatti közlekedést mindenkinek magának kell megoldania?
Nem, a sárkányhajó legénységet a szervező saját költségén szállítja fel a versenyre, illetve az esti órákban vissza.

10. A legénységeknek maguknak kell megoldaniuk a futamok közötti közlekedést?
Nem, a szervezők buszokkal szállítják a legénységeket a futamok között.

11. A verseny alatt hol tudom a személyes dolgaimat, értékeimet tárolni?
Az esemény helyszínén több ruhatárat és értékmegőrzőt is elhelyezünk. A vízre szállás helyszínéről a szervező a legénységek személyes dolgait ruhatárba szállítja.

12. Az egyenpólókat mikor kapja meg a csapat?
Minden csapat a verseny napján kapja meg az egyenpólókat.

13. Ha nem tudok részt venni minden edzésen, akkor nem ülhetek be a sárkányhajóba?
A sárkányhajó versenyen való részvétel alapfeltétele, hogy minden edzésen részt vegyen a versenyző.

14. Hol és mikor lesznek az edzések?
Várhatóan hétköznaponként a délutáni és esti órákban lesznek az edzések. A budapesti edzések a Lágymányosi-öbölben, míg a vidéki csapatok esetén várhatóan vidéken lesznek.

15. A futamok között van lehetőség étkezésre?
A futamok között van lehetőség étkezni, a szervező ételcsomagot biztosít a sárkányhajó legénység számára.

EVEZÉS

1. Kik vehetnek részt az evezős versenyen?
A meghívott egyetemek profi evezősei kapnak részvételi lehetőséget.

2. Hány tagból áll az evezős legénység?
A legénység 8 evezősből és 1 kormányosból áll.

3. Profi evezős vagyok, de nem kaptam meghívást a versenyre, hogyan tudok részt venni?
Keresd Ertli Balázs sportreferenst a részvételi szándékoddal kapcsolatban az ertli.balazs@ajtk.hu e-mail címen!

4. Az egyenpólókat mikor kapja meg a csapat?
Minden csapat a verseny napján kapja meg az egyenpólókat.

EGYÉB SPORTOK

1. Nevezhetek két bajnokságra?
A programok párhuzamosan zajlanak, így egyszerre csak egy bajnokságban tudsz részt venni.

2. Milyen sportágak lesznek?
A sportágak listáját folyamatosan bővítjük a szervezés előrehaladtával.

3. A verseny alatt hol tudom a személyes dolgaimat, értékeimet tárolni?
Az esemény helyszínén több ruhatárat és értékmegőrzőt is elhelyezünk.

4. Az egyenpólókat mikor kapja meg a csapat?
Minden csapat a verseny napján kapja meg az egyenpólókat.

SOUND OF THE UNIVERSITY

1. Milyen feltételei vannak a jelentkezésnek?
a. A zenekar minimum egy tagja felsőoktatási intézmény aktív hallgatója legyen
b. A zenekar élőzenei, hangszeres produkció legyen, saját szerzeményekkel
c. Még nem rendelkeztek lemezkiadói és országos rádiós múlttal
d. Bármilyen stílus jöhet: metal, pop, rock, jazz, hiphop, blues, reggae, punk, funky, ska, swing, R&B, country stb.

2. Mikor van a jelentkezési időszak?
2017. március 1. 12:00-től március 30. 15:00-ig.

3. Hogyan lehet jelentkezni?
Legmenőbb számotok Soundcloud linkjét töltsétek fel a Dunai Regatta, Sound of the University jelentkező adatlapjára, illetve töltsétek ki a megadott adatmezőket.

4. Mik lesznek a nyeremények?
Stúdióidő, rádióban való megjelenés lehetősége és más értékes tárgyi nyeremények is várnak a győztesre, aki nem mellesleg felléphet egy nagy magyar zenei fesztiválon is! Részletes információt a nyereménnyel kapcsolatban a csatornáinkon adunk meg.

5. Hogyan zajlik a kiválasztás?
a. Az összes jelentkező közül a zsűri kiválasztja a TOP10-et. A TOP10 kihirdetése: 2018. április 6-ig.
b. A TOP10 bandára a Dunai Regatta Facebook oldalán lehet szavazni a képre történő LIKE-kal 2018. április 6-tól 20-ig.
c. A TOP10 bandából a Facebook szavazás alapján állapítjuk meg a TOP3-at, tehát a három legtöbb szavazatot kapott zenekar nyeri meg a Sound of the Universe versenyét. A szavazás lezárása: 2018. április 20.
d. A TOP3 zenekar értékes nyereményekkel gazdagodik, valamint felléphet a Dunai Regatta Kisszínpadán.

FESZTIVÁLPROGRAM

1. Mikor kezdődik a rendezvény és meddig tart?
A Dunai Regattát 2018. május 5-én 12 órakor kezdjük. A pontos programtábla kb. 1,5 héttel a rendezvény előtt kerül kihirdetésre. A hosszabb ideig tartó sportbajnokságok már a délelőtt folyamán elkezdődnek. A sportprogramok befejeztével a Regatta átalakul egy hatalmas, hajnalig tartó bulivá.

2. Hogyan tudom megközelíteni a Regattát?
A Regatta helyszíne: 1111 Budapest, Műegyetem rakpart.
Azt tanácsoljuk, hogy a tömegközlekedést vegyétek igénybe, hiszen aznap a Műszaki Egyetem felső és alsó rakpartját is lezárjuk az autósok elől.

3. Van belépőjegy?
Nincs, a rendezvény mindenki számára ingyenes!

4. Mit vihetek be a helyszínre?
Étel: a kereskedelmi mennyiséget nem meghaladó mértékben hozhatsz be magadnak ételt, de tudd, hogy számos lehetőséget biztosítunk a Fesztivál területén, akár megéhezel, akár megszomjazol
Ital: egy darab, maximum 0,5 literes PET-palackban hozhatsz be alkoholmentes italt.

Mit nem hozhatok a helyszínre?
Alkohol: alkoholos italt semmilyen mennyiségben nem hozhatsz be
Drogok és tudatmódosító szerek
Gázmelegítő és gázpalack
Pirotechnikai eszközök
Üvegtárgyak
Szúró- és vágóeszközök
Esernyő: kérjük, esernyő helyett esőkabátot hozz magaddal.
Bármilyen eszköz, mellyel más testi épségét veszélyeztetheted: a mindenkori jogszabályban meghatározott, közbiztonságra különösen veszélyes tárgyak (8 centiméternél hosszabb vágóélű kés, pillangókés, gázspray, vipera, stb.). Korlátozás alá eső tárgyakkal nem léphetsz be a Regatta területére, ezeket a biztonsági őrök minden belépéskor ellenőrzik.

5. Tudok a helyszínen ételt és italt vásárolni?
Igen. A rendezvényen lesznek food truckok, illetve bárok. Más ételt és italt a rendezvény területére tilos behozni. Ezzel kapcsolatos kivételeket a házirendben felsoroljuk.

6. Hogyan történik a fizetés a Regatta területén?
A helyszínen készpénzzel és bankkártyával történő fizetés lehetséges.

7. Korhatáros-e a rendezvény?
A rendezvény nem korhatáros. A rendezvénysátrat éjféltől kizárólag 16 év felettiek látogathatják.

8. Hogy lehet fotózni a helyszínen?
Magáncélra természetesen regisztráció nélkül lehet fényképezőgépet használni! A sajtó munkatársainak az akkreditáció kötelező, ellenkező esetben nem áll módunkban biztosítani a belépést. Csak a visszaigazolt sajtóakkreditáció érvényes!

9. Honnan kérhetek információt?
A Kapcsolatok menüpontban található e-mail címekre vagy Facebook üzenetben is várjuk a kérdéseiteket, a helyszínen pedig az Információs sátornál kérhettek információt a Regattával kapcsolatban.

10. Lesz csomagmegőrzésre lehetőség?
Az esemény helyszínén több ruhatárat és szekrényes értékmegőrzőt is elhelyezünk.

11. Mit tegyek, ha elvesztettem valamit?
A fesztiválon talált tárgyakat majd az információs sátorban gyűjtjük, így ha találtál valamit, ott add le és az elveszett tárgyaidat is itt keresd. A talált tárgyakat a fesztivál után egy hétig őrizzük meg.

13. Lehet háziállatot behozni a Regatta területére?
A Regatta területére kizárólag kutyát hozhatsz be pórázon és szájkosárral. A korábbi évek tapasztalatai alapján a hang, a sok ember és a por miatt inkább azt javasoljuk, hagyd otthon házi kedvencedet.

12. Lesz elsősegélynyújtó pont?
A rendezvény teljes ideje alatt elérhető az elsősegélynyújtó helyen működő orvosi ügyelet, melyet a térképen megjelölt helyet találsz.